Muppen och Luppens byggfirma!!

Sedan en tid tillbaka har Madeleine, min bästa tjejkompis kallat mig för muppiluppen. Vad är då en muppilupp? Ja, en mupp är väl en tokig, fjantig och flummig person. Jag tror egentligen att det är madde som är muppen, så fick jag bli muppiluppen, låter bra sådär.

Förra somaren, om jag minns rätt, så var det dags att tjäna ihop lite pengar. Vi bestämde oss för att börja måla staket.....firman är förtillfället nerlagd men om intresset för Muppen och luppens byggfirma drar igång så är vi hos er på nolltid.


Här är Madeleine, alltså muppen!!


Och här har vi mig, Muppiluppen


Oj, oj, oj!! Riktigt muppjobb. hej o hå


Muppen och Luppens byggfirma helt enkelt:)

Kommentarer
Postat av: Jag

Så muppig!!!!!!

2010-10-07 @ 18:58:40
Postat av: Sophia

Jag= Madde!

Lupp!

2010-10-08 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0